Debuter!

Dåligt uppdaterande. Jag vet. Men jag vet också att jag haft sjukt mycket att göra i skolan på senaste tiden. Men idag avslutade vi vår tredje och näst sista (kors på taket!) delkurs för denna termin. Så nu är jag ända fram till på måndag mellan två delkurser. Då skulle man som läsare ju kunna tro på lite bot och bättring uppdateringsmässigt. Men jag lovar inget... Ikväll ska jag nämligen göra debut på "Stocken" som det heter i Uppsalastudentmun. För er som inte vet vad det er så kan jag tipsa om denna länk: http://stockholms.se/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=40 Fokusera främst på bilen och bildtexten. Jag är på gränsen till livrädd. Min uppfattning är att pluggbratsen har försökt göra ett Stureplan i miniatyr. Jag räknar med måga ekonomer, mycket vaskande och en hel del lockat blont hår. Vi får väl se vad jag tycker imorgon...

Apropå imorgon - då ska jag göra en till debut. Årets julbordsdebut. Förutsatt att jag tar mig upp till 13. Inget är säkert när man står inför en Stockendebut! "Helgen då?" kanske ni tänker nu. Ja, hörrni. Är det inte ett ojämnt nummer på denna vecka? Jo. Alltså är helgen detsamma som jobb för mig. Lördag 7-17, söndag 7-19. Aj för ryggen, hurra för plånboken.

Vad var det? En röst i kylskåpet? Aha, måste kila. Vinet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0