En "ledig" onsdag.

Jag ska vara hemma fram till lunch. Sedan ska jag race:a till Librobäck för att gå en andra och avslutande Anticimexkurs i butikssäkerhet. Säkerhet ur hygiensynpunkt, vilket ni säkert förstår när det är Anticimex som håller i trådarna. Vid 17:00 ska jag vara på väg därifrån, förutsatt att jag blivit godkänd i slutprovet... Då ska jag race:a vidare mot stan för att möta upp övriga "utbildningsutskottare". Vi ska vid 19 gå på kortfilmsfestival här i stan, som en del av vår kick off för terminen. Ska bli skoj! Men innan vi ska bevittna korta filmer ska vi dricka ett glas bubbel, ett glas vin och käka några bitar ost. Ost igen?! Gah, jag hoppas sannerligen sjukgymnasten som jag ska träffa på fredag kan tala om vad som hänt med mitt högra knä. Eller om hon inte vet det hoppas jag i alla fall att hon kan säga hur jag ska få det bättre. Att ha ont ligger inte för mig. Jag blir gnällig och så kan jag inte träna. Och utan träning får jag dåligt med endorfiner. Och utan endorfiner blir jag ännu mer gnällig. Ja, ni förstår ju själva att vi inte kan ha det så här. Fingers crossed att fredagens besök blir givande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0