En random onsdag

Idag har varit en fullspäckad dag. Någon som är överraskad? Vi började med att tvätta fem maskiner. Sedan skrev jag på mitt (eländes-)pm fram till lunch, åt lunch (samma kyckling som till middagen igår). Därefter åkte jag iväg på en utbildning i arbetets tjänst som Anticimex höll. I fyra timmar malde en föreläsare om säker och osäker mat - virus, baterier, hygien och så vidare. Efter utbildningen bar det av till skolan för att hämta ut tentan vars resultat presenterades idag. Jag är nöjd med min prestation och det känns skönt att få en självförtroendeskjuts så här i pm-skrivnings-tid. Efter att jag skickat ett par glädjefnatts-sms över min tenta drog jag vidare och körde ett aerobic/tone-pass. Det passet är tillsammans med söndagens dansaerobic de stora träningsglädjeämnena! Enda nackdelen med dem är att de går hårt åt mitt sargade högra knä. Och appropå det så måste jag ringa en sjukgymnast imorgon och få knäet utrett. Kan någon ta på sig att påminna mig? Nu ser min tillvaro ut så här:





Jorgubbssmoothie är mitt bästa efter träning. Jag slänger i den frukt jag har hemma och några frysta jordgubbar tillsammans med aturell yoghurt, en skvätt mjölk och sötning i form av lite flytande honung om det behövs, annars låter jag bli sötningen. Idag blev det jordgubbar, äpplen, banan och mango som åkte i. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0