Mitt bästa te


Onsdag morgon. Vi köpte vårt favorit-te igår och nu har jag druckit en kopp här på morgonkvisten. Har ni inte smakat det här te:et så måste ni göra det, ni kommer inte bli besvikna! (Och om ni blir besvikna kan ni alltid skicka påsarna till mig). Vi köpte även en nylansering i samma serie - sweet apple pie. Också god, testade den igår kväll.

Av en slump så upptäckte jag ett erbjudande på Friggs hemsida: Min kamera kan inte hittas av min dator längre (why?) så jag fick gå in på Friggs hemsida och låna en bild. Då upptäckte jag att om man köpte två förpackningar av dessa ekologiska och chicha (Friggs eget påstående) te:er så får man en tremånaders prenumeration av Elle Interiör. Kan också rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0