Att göra sin röst hörd

Jag röstade i söndags. Har som sagt lite mycket på här den här veckan så jag tyckte det var skönt att få det gjort. Jag jobbade i måndags. Jobbar ikväll, imorgon kväll, hela lördagen, hela söndagen och sedan måndag kväll igen. Sedan ska jag börja tentaplugga. Så: Alla böcker måste vara färdiglästa imorgon. Eventuellt kan jag spara ett par kapitel till på söndag kväll. Men det vore skönt att slippa. Har en bok kvar. En tunn en. En tunn bok på hundra sidor. Borde jag väl klara till imorgon? Skulle ge mig en betydligt mer harmonisk helg.

Åter till röstandet: Har ni gjort det? Jag struntar i vad ni röstar på. Jag tänker inte försöka styra människor i diverse ideologiska spår. Vad man känner i hjärtat vet man bäst själv. Jag vill bara ATT ni röstar. Lyft rumpan från sofflocket och få det gjort. Det går ju att förtidsrösta - överallt, hela tiden. Typ. Vilken service! Få det bara gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0