Debut

Jag hade träningsdebut i Uppsala igår. Var på ett av univeritetets träningsställen. Körde ett powerstep-pass. Tidigare  har jag blivit varnad att instruktörernas kvalitét så att säga varierar. Jag hoppas att det var en av de sämre jag var på igår. För nog var det dåligt:


  • Skivorna hackade.
  • Instruktören pratade tyst.
  • Dessutom pratade instruktören skånska så jag hörde inte vad som sades.
  • Det räknades inte in innan blocken påbörjades.

Ja, det var nog det. Men jag ska testa lite andra pass innan jag bestämmer mig för om jag tror på det här eller inte.

Men något gott gav det ändå... Mina vader är stela. Min rumpa öm. Mina sneda ryggmuskler likaså. Om jag i vanliga fall inte ser fram emot uppförsbacken till skolan. Så ser jag INTE INTE INTE fram emot att cykla uppför den idag. Men - det som inte dödar det härdar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0