Guten morgen alle leute!

Inventeringen tog knäcken på mig. 00:30 var jag hemma och nyss vaknade jag (nåväl, väckarklockan väckte mig) med en lätt huvudvärk och ett tryck över näsa och bihålor. Jag hoppas innerligt att det bara är för att jag sovit tungt!  Vilket jag banne mig gjort. Jag vaknade knappt när kärleken studsade ur sängen för att beger sig till jobbet . Då var klockan 05:00. Nu ser det utanför fönstret ut att vara en underbart krispig höstmorgon – solen skiner, himlen är blå och det ser allmänt friskt ut. Jag vill ut dit! Men först ska jag läsa klart 20 sidor i min bok och därefter tre uppsatser sen ska vi diskutera saken jag och mina andra personligheter.

Nejmen sådär. Då har jag nog klagat klart för idag. Let's get going!





Ser ni? Vädret är så skarpt och friskt att konturerna suddas ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0