Oldsberg och jag

Vilken jobbdag jag haft! Jag har ett fantastiskt jobb, fantastiska kollegor och av det får jag en fantastisk energi. Underbart är ordet! Lördagskvällen spenderar jag i soffan. Jag kikar på Oldsberg som presenterar Mats Wilanders liv. Oldsberg börjar bli gammal oh gaggig tycker jag. Synd för jag gillar programidéen för "Det här är ditt liv". När programmet är slut ska jag kasta mig i säng genast. Ska upp klockan sex imorgon igen - jobba, jobba, jobba. Efter morgondagens jobb ska jag hem snabbt och käka och sedan ska jag på salsaaerobics. Ska bli intressant. Hoppas innerligen att min högra vad tinat upp tills dess. Vaden krampade ihop totalt igår. Tydligen var det inget vidare att stå på ett stenhårt golv med en stepup-träningsvärkad vad. Man lär sig något nytt varje dag. Och det som inte dödar det härdar, eller hur Helena?

Grannarna har fest. Igen. Otroligt intressant att höra vad för musik de lyssnar på när de festar. Härom veckan festade de till The Knife, Håkan Hellström och annat svenskt. Förra helgen festade de loss till gamla godingar som "Cotton eye Joe" med Rednex och "Save tonight" med Eagle-eye Cherry. Lyhört, javisst! Blandad musiksmak kan tyckas. Men så länge de har skoj får de väl lyssna på vad de vill antar jag. Att jag ska upp och jobba är ju faktiskt mitt problem. Öronproppar - thank lord!

Ps. Vilken är Uppsalas bästa restaurang?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0