Ordbajseri

Sista jobbdagen av fem. Skönt. Inte för att det på något sätt varit tråkigt. Tvärtom. Men för att jag varit så trött. Och ja, jag vet att rolighet och trötthet rimmar illa. Men hörrni, jag gjorde en ordentlig vurpa i torsdags kväll när jag jobbade. Vurpan resulterade i en blå höft och en liten sträckning i bröstmuskulaturen. Vidare har dessa skador, utan att använda starka ord, påverkat min sömn de senaste nätterna... Idag har jag dock inte känt av dem så värst. Så imorgon hade jag tänkt mig vara tillbaka på toppen av min förmåga.

Har förresten kikat på dator idag. Det lutar åt Mac. Och så har vi beställt en skrivare, ska bli så skönt att slippa åka till skolan för att skriva ut!

Jamen se så där. Ett inlägg om absolut ingenting har jag nu producerat. Ska skärpa till mig imorgon när jag har mindre jobb, mer skola och en mer tillskärpt hjärna. Typ. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0