Söndag 19/9

Om jag vore en impulsmänniska skulle jag nu tippa omkull mig på soffan, dra en filt över mig och riktigt kura ihop mig och bara slöa efter fyra intensiva dagar med jobb och skola. Men jag är ju inte så impulsiv så jag ska hålla mig till min plan och dra iväg på lite salsaaerobics. Därefter ska jag läsa ut min skolbok. När det är gjort tror jag vi är någonstans i valvakestarts-tid och då ska jag placera mig i soffan, duka upp goda ostar, jordgubbs- och balsamicokompott och vänta in min käre sambo som då ska vara på väg hem från Dalarna. Hoppas han är i bättre form ikväll när han kommer hem än han var inatt när han kom hem från surströmmingskalas. Det ska tydligen drickas nubbe till surströmming, visste ni det?


Ps. Musiken på grannarnas fest igår var på temat "Allsång". Högt och icke unisont sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0