Tid i alla dess former

Var det inte jag som igår gav sken av att jag skulle kunna vara mer produktiv här idag? Jag måste tillstå mig att hånskratta mig själv rakt upp i ansiktet. Det. Har. Jag. Inte. Bara brist på det. Tid alltså. Men jag vet att jag får skylla mig själv. Får man för sig att man ska ta på sig extra jobbpass så är det bara det som återstår. Tidsbrist alltså. Så nu gäller det att vara disciplinerad varje ledig stund. Tidseffektiv alltså. Tillexempel gör jag det här samtidigt som jag käkar lunch. Estimated time: 15 minuter. Sedan återgår jag till böcker och stenciler. Typ nu. I tid alltså. Jag skriver mer imorgon. Kanske. Om jag får tid alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0