Valets utgång

Jag sa att jag skulle återkomma i ämnet. Så det gör jag nu. Men jag har ångrat mig. Jag är alldeles för splittrad för att kommentera det mer än att jag inte är nöjd. I ämnet finns det snart en oändlig uppsjö med material skrivet och väldigt många av författarna är både betydligt djupare och bättre insatta än jag är. Så jag återkomer inte. Med mer än att jag som sagt inte är nöjd. Dessutom är jag oroad över strutsbeteendet. Detta oroar mig för att mina personliga problem lyckas aldrig försvinna när jag försöker att inte låtsas om dem. Och jag tror det är ett applicerbart faktum även på nationsnivå med utgångspunkt i ett politiskt perspektiv. Det ända rätta är att ta tag i det och bemöta problemet - vända ut och in och upp och ner på det tills en lösning står att finna. Tror jag i alla fall. Men vad vet jag, jag är ju varken speciellt djup eller speciellt insatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0